جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پایگاه دانش

مشارکت کسپرسکی و زامبیا برای مبارزه با جرایم سایبری

با افزایش تهدیدات امنیت سایبری در سرتاسر قاره آفریقا، کسپرسکی (Kaspersky)، تأمین‌کننده امنیت سایبری و ضد ویروس جهانی و زامبیا در حال بررسی همکاری برای مبارزه با جرایم سایبری در این کشور آفریقای جنوبی هستند.

هیئتی از کسپرسکی با وزارت علوم و فناوری زامبیا دیدار کرد تا به‌روزرسانی در مورد تلاش‌های خود برای مبارزه با جرایم سایبری در سطح محلی و بین‌المللی ارائه کند.

فلیکس چیپوتا موتاتی (Felix Chipota Mutati)، وزیر علوم و فناوری، گفت :

«به تیم گفتم که دولت سخت کار می‌کند تا امنیت دیجیتال در کشور را تضمین کند تا سرمایه‌گذاران و شهروندان را از امنیت آنلاین خود مطمئن کند. من به آن تیم توضیح دادم که چگونه زیرساخت دیجیتال خود را در کشور تقویت می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که کشور به جذب سرمایه‌گذاری ادامه می‌دهد. با علم به اینکه کسپرسکی فراتر از تولید آنتی ویروس از رایانه کار می‌کند، از تیم درخواست کردم تا ظرفیت‌سازی کنند تا بتوانیم فضای مجازی امنی برای شهروندان خود داشته باشیم.»

بریلیانت هابینزو (Brilliant Habeenzu)، دبیر دائمی فناوری و علوم زامبیا، از بخش خصوصی خواست تا با دولت برای مبارزه با جرایم سایبری همکاری کند.

او توضیح داد که زامبیایی‌ها پول زیادی را در رویارویی با کلاهبرداران آنلاین از دست می‌دهند و نیاز به پایان دادن به این مشکل وجود دارد.

جنی سوجین گان (Genie Sugene Gan)، مدیر امور دولتی و سیاست عمومی کسپرسکی، قول داد با سازمان‌های مجری قانون برای مبارزه با حملات سایبری در زامبیا همکاری کند.

گان گفت :

«آفریقا در برابر بسیاری از حملات سایبری آسیب‌پذیر است زیرا تعداد تهدیداتی که این قاره به صورت سالانه دریافت می‌کند، بسیار است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید