جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آنتی ویروس سازمانی پادویش

آنتی ویروس سازمانی پادویش

روزانه صدها هزار بدافزار جدید تولید میشود که برای محافظت در برابر آنها یک لایه دفاعی یا یک روش به تنهایی کفایت نمیکند. پادویش با بکارگیری لایه های متنوع و مکمل امنیتی،حداکثر امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. مولفه ی تشخیص و جلوگیری از نفوذ پادویش، با بررسی ترافیک شبکه، جلوی انواع حملات از این طریق را گرفته و بدافزار را قبل از رسیدن به سیستم شما متوقف میکند. موتور تشخیص بدافزار پادویش، مجهز به انواع تکنولوژیهای رمزگشایی ، شبیه سازی اجرا، پویش حافظه، پویش روت کیت، رجیستری و…و نیز با تکیه بر پایگاه امضای چند میلیونی خود، انواع خانواده های بدافزاری شناخته شده را قبل از اجرا تشخیص داده و پاکسازی میکند. موتور هوش مصنوعی پادویش، با استفاده از روش های یادگیری ماشین و تمرکز بر ویژگیهای متمایز کننده بدافزار از فایل سالم، امکان تشخیص گونه های ناشناخته و جدید بدافزار را فراهم میکند.

آنتی ویروس سازمانی پادویش

مولفه های محافظت رفتاری پادویش، حین اجرای برنامه ها فعال شده و در صورت مشاهده رفتارهای خطرناک مانند باج افزارها، آنها را در حین اجرا تشخیص داده و قبل از انجام هرگونه فعالیت مخرب متوقف میکند ، همچنین شبکه ابری پادویش با پردازش لحظه ای اتفاقات بدافزاری در سطح جامعه آماری کاربران پادویش، رفتارهای مشکوک و بدافزارهای نوظهور را شناسایی و از فعالیت مخرب آنها جلوگیری به عمل می آورد.

کلیه نسخه های سازمانی پادویش امکان استفاده از تیم پشتیبانی قدرتمند و حرفه ای پادویش را دارند. متخصصان پادویش در اسرع وقت راهنمایی های مورد نیاز شما را از طریق تلفن، ریموت و یا مراجعه حضوری ارائه خواهند داد. تیم پشتیبانی پادویش با بهره گیری از کارآزموده ترین افراد همواره در کنار شما و همگام با شما خواهد بود تا با خیالی آسوده از کلیه محصولات پادویش نهایت استفاده را ببرید.

انواع نسخه های پادویش

ویرایش محتوا
پادویش نسخه sd
در نسخه پادویش SD در کنار تامین امنیت سازمان، امکان مدیریت منابع و دارایی ها و مدیریت فرآیندهای پشتیبانی را نیز خواهید داشت. نسخه SD مکمل نسخه AM بوده و دارای امکانات بیشتری می باشد. در این محصول علاوه بر بهره برداری از آنتی ویروس، از قابلیت مدیریت پیکربندی (CMDB) شامل اسکن دارایی ها و تغییرات آنها، ارائه گزارشات آماری، تخصیص دارایی، چرخه عمر و محاسبه هزینه ها و همچنین سامانه ITSM و مدیریت دانش شامل تیکتینگ، چارت سازمانی، درخت خدمات، موتور ارجاعات هوشمند و رضایت سنجی از کاربران بهره مند خواهید شد. در این راهکار در صورت استقرار ایجنت آنتی ویروس پادویش در ساختار سازمانی، دیگر نیازی به نصب ایجنت جداگانه جهت استفاده از این نسخه نخواهد بود.
ویرایش محتوا
پادویش نسخه am
در نسخه پادویش AM در کنار تامین امنیت سازمان و بهره برداری از آنتی ویروس، امکان مدیریت منابع و دارایی ها را نیز خواهید داشت. در این نسخه از قابلیت مدیریت پیکربندی(CMDB) شامل اسکن دارایی ها و تغییرات آنها، ارائه گزارشات آماری، تخصیص دارایی، چرخه عمر و محاسبه هزینه ها نیز بهره مند خواهید شد. در این راهکار در صورت استقرار ایجنت آنتی ویروس پادویش در ساختار سازمانی، دیگر نیازی به نصب ایجنت جداگانه جهت استفاده از این نسخه نخواهد بود.
ویرایش محتوا
ضد باج گیر پادویش
ضدباج گیر پادویش محصولی مجزا از آنتی‌ویروس و قابل نصب در کنار سایر آنتی‌ویروس‌ها است. این محصول متمرکز روی تشخیص باج‌گیرها می‌باشد که توسط کنسول مدیریتی پادویش مدیریت می‌شود.
ویرایش محتوا
پادویش نسخه edr
نسخه کشف و پاسخ به تهدیدات پنهان پادویش (Padvish EDR) یک راه حل امنیتی یکپارچه برای نقطه انتهایی است که با ترکیبی از نظارت مداوم،تحلیل و عکس العمل در لحظه عمل میکند. این محصول برای تمام سازمان هایی که برای پاسخگویی به تهدیدات پیچیده و پایدار، نیازمند راهکاری جامع و کامل هستند، پیشنهاد میشود.
ویرایش محتوا
پادویش نسخه mdr
با گسترش حملات سایبری و تهدیدات پیشرفته پایدار به کشور، لزوم مقابله با این نوع حملات در سطح بالا بیش از پیش احساس می‌شود. طبیعتا مقابله با این حملات که به صورت ترکیبی از فناوری پیشرفته و هدایت انسانی انجام می گیرند، از طریق به کارگیری یک محصول یا خدمت به تنهایی قابل انجام نمی‌باشد و نیازمند راهکاری است که علاوه بر به کارگیری فناوری های پیشرفته، از نیروی انسانی متخصص و باتجربه جهت مقابله با این نوع تهدیدات برخوردار باشد.
مرکز کشف و پاسخ به تهدیدات سایبری (Padvish MDR) به صورت یک راهکار امن متمرکز، بر پایه اطلاعات دقیق و عمیق جمع‌آوری شده توسط محصولات پادویش از سیستم‌های شبکه طراحی شده است به گونه ای که با تگ‌گذاری، تجمیع، تولید هشدار و داده‌نمایی آنها مطابق تجربیات و دانش کسب شده از حملات قبلی سایبری نفوذ را کشف نموده و از ادامه فعالیت نفوذگر در شبکه جلوگیری می‌کند.
ویرایش محتوا
پادویش نسخه ultimate

در شبکه های بزرگ، تعداد بالای کالینتها، وجود یک ساختار مدیریتی را در واحد IT ایجاب میکند. این موضوع در هر سازمان و با توجه به شرایط ویژه آن به نحو متفاوت و متناسبی تقسیم میگردد. اما مدیران واحد IT همواره لازم دارند که یک نظارت کامل و جامع بر روی کالینتهای کل سازمان داشته باشند.

ویرایش محتوا
پادویش نسخه corporate

روزانه به طور مستمر آسیب پذیری های جدیدی برای سیستم عامل ها اعلام میشود که برخی از این آسیب پذیری ها،بسیار حساس و بحرانی میباشند. این آسیب پذیریها به مهاجمین اجازه میدهد به دنبال نفوذ به سیستم، دسترسی به اطلاعات با ارزش و ایجاد خرابکاری در سیستم عامل ها باشند. به همین علت یکی از وظایف روزانه مدیر شبکه، بررسی شبکه، یافتن سیستم های آسیب پذیر و نصب وصله جهت رفع نقاط ضعف میباشد. پادویش با پویش آسیب پذیری های سیستم و گزارش آن به مدیر شبکه کمک میکند تا این فرآیند را سریعتر، راحت تر و دقیق تر انجام دهد.

ویرایش محتوا
پادویش نسخه pmg

با توجه به اهمیت و محرمانگی موضوع ایمیل بسیاری از سازمان‌ها اقدام به راه‌اندازی سرور ایمیل اختصاصی خود نموده و کلیه مکاتبات مهم اداری توسط کارمندان از این طریق انجام می‌گیرد. اما ایمیل به همراه خود مخاطراتی نیز به همراه دارد که باید به نحوی پایش و کنترل شود. از یک طرف ایمیل و به خصوص اسپم یکی از روش‌های مهم و بسیار رایج انتقال و آلودگی به بدافزار است. همچنین ورود ایمیل‌های ناخواسته (اسپم) نیز هم از لحاظ فضای ذخیره‌سازی و هم از لحاظ زمانی که صرف بررسی و حذف آنها می‌شود به سازمان‌ها هزینه‌های گزاف زمانی و مالی را تحمیل می‌کند. علاوه بر این‌ها، ایمیل یکی از مبادی اصلی حملات فیشینگ نیز به شمار می‌رود و مهاجمین از این طریق به دزدی اطلاعات هویتی کاربران و فریب آنها می‌پردازند. یک تهدید دیگر، آلوده شدن سیستم‌های کاربران به بدافزارهایی است که حجم زیادی ایمیل ناخواسته ارسال می‌کنند که موجب وارد شدن سرور ایمیل سازمان به لیست‌های سیاه اسپم شده و موجب اسپم شناخته شدن ایمیل‌های رسمی یا بلوکه شدن کامل ایمیل‌های سازمان شده و مانع از رسیدن به هدف اصلی این سامانه یعنی رساندن ایمیل‌ها می‌شود. از این رو وجود سامانه‌ای جهت بررسی ایمیل‌های ورودی به سازمان جهت محافظت در برابر اسپم، بدافزار و فیشینگ اجتناب ناپذیر است

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید