جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی

آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی

لابراتوار کسپرسکی یکی از سریع ترین تولید کنندگان نرم افزارهای امنیتی و در  حال توسعه در سراسر جهان است.  در سالهای اخیر کاسپرسکی همیشه یکی از چهار شرکت بزرگ و برتر در تولید محصولات امنیتی بوده  و با افزایش و بهبود فروشگاههای عرضه محصولات خود در جهان، نرخ رشد بالایی را از آن خود کرده است. سنگ بنای استراتژی کسب و کار آن‌ها این است که اطلاعات امنیتی برجسته خود را به محافظت واقعی از مشتریان خود، برای رسیدگی به تهدیدهای سایبری فعلی و نوظهور تبدیل کنند. نمونه کارهای آن‌ها شامل راه حل های متناسب با طیف گسترده ای از مشتریان است. آن‌ها از مصرف کنندگان، شرکت های کوچک،، مشاغل متوسط ​​و بنگاه های اقتصادی در برابر انواع مختلف تهدیدات محافظت می‌کنند و ابزارهای مناسبی برای کنترل و مدیریت امنیت در اختیارشان قرار می‌دهند.

آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی

کسپراسکی با طیف وسیعی از محصولات به مصرف کنندگان این قدرت را می‌دهد تا از گوشه گوشه زندگیشان در برابر جرایم اینترنتی محافظت کنند. آن‌ها یک راه حل چند لایه منحصر به فرد که سهولت مدیریت و محافظت موثر را با هم متحد می‌کند در اختیارشان قرار می‌دهند و تمام نیازهای شرکتهای بزرگ را با سیستم عامل کامل شرکت خود از جمله: کمک به جلوگیری از انواع تهدیدهای اینترنتی، شناسایی پیچیده ترین حملات و حوادث امنیتی و پیش بینی تحولات فضای تهدید را پوشش می‌دهند.  به طور کلی آن‌ها یک مجموعه جامع از راه حل ها و خدمات برای امنیت شبکه شرکت ها و دستگاه های تلفن همراه جهت محافظت از مراکز داده و محیط های صنعتی ارائه می‌دهند.

انواع نسخه های کسپرسکی

ویرایش محتوا
Fraud Prevention
یک راه حل امنیتی پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر یادگیری ماشین ، تشخیص و پاسخ به حملات پیشرفته و با استفاده از هوش مصنوعی از تقلب در تراکنش های آنلاین جلوگیری می کند.
ویرایش محتوا
Endpoint Security
محافظت جامع و کامل از رایانه ها به صورت جامع و متمرکز در برابر انواع حملات شبکه و فیشینگ را فراهم می کند.
ویرایش محتوا
Blockchain Security
یک راه حل جامع برای محافظت از کسب و کار هایی است که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند. این راه حل شامل خدمات مختلفی است که از صحت منطق تجاری قرارداد های هوشمند و عملیات امن برنامه های بلاک چین اطمینان حاصل می کنند.
ویرایش محتوا
Hybrid Cloud Security
راه حل متمرکز ابری برای محافظت از همه داده ها در یک محل ، این راه حل به محافظت از محیط های مجازی و ابری کمک می کند،بدون اینکه بر عملکرد سیستم تأثیر بگذارد.
ویرایش محتوا
Industrial Cyber security
یک پلتفرم از محصولات کسپرسکی است که برای محافظت در برابر تهدیدات (OT) امنیتی طراحی شده است. کسپرسکی امنیت صنعتی شامل دو محصول اصلی KICS For Network و KICS For Nodes  می باشد.
ویرایش محتوا
Threat Management and Defense
یک پلتفرم از محصولات کسپرسکی می باشد که برای تشخیص و پاسخ به حملات پیشرفته و ناشناخته است که از تکنولوژی های مختلفی مانند تحلیل رفتاری،هوش مصنوعی و تهدید اطلاعات استفاده می کند،که میتوانید از خدمات پشتیبانی و مشاوره کسپرسکی بهره برد.
ویرایش محتوا
Internet of Things Embedded Security
برای محافظت از سیستم ها و دستگاه های تعبیه شده با سیستم عامل های قدیمی مانند دستگاه های فروش، POS، ATM در برابر حملات سایبری محافظت می کند.
Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید