جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پایگاه دانش

حمله سایبری به رادیولوژیست فرانسوی

شرکت فرانسوی کورادیکس مگنسکن که تصویربرداری رادیولوژی پزشکی را ارائه می دهد، به بیماران هشدار داده است که در حال حاضر با یک حمله سایبری روبرو شده که قرار ملاقات آنها را به خطر خواهد انداخت.

این شرکت که در پرپینیان در جنوب فرانسه، درست در شمال کوه‌های پیرنه و نزدیک به دریای مدیترانه مستقر است، گفت که در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر سرقت اطلاعات وجود ندارد.

این موضوع به دنبال آن است که گروه باج افزاری ای ال پی اچ وی (AlphV) در سال گذشته با انتشار عکس هایی از بیماران مبتلا به سرطان سینه تلاش کرد تا از یک شبکه مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده اخاذی کند.

ماهیت این حمله سایبری تایید نشده است.

یک بیانیه پاپ آپ در وب سایت کواردیکس (Coradix) اعلام می کند که این شرکت تحت تأثیر یک بدافزار قرار گرفته است.

این شرکت اعلام کرد:

تحقیقات توسط تیم فناوری اطلاعات ما با همکاری و همراهی کارشناسان شناخته شده امنیت سایبری در حال انجام است.

روزنامه محلی L’Indépendant گزارش داد که اولین نشانه های حمله در صبح جمعه مشاهده شد، اگرچه این سه شنبه بود که یک حادثه در چهار کلینیک رادیولوژی این شرکت شناسایی شد.

این شرکت در وب‌سایت خود اظهار کرد:

تمام تیم‌ها در مراکز تصویربرداری ما سخت کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تمام معاینات در بهترین شرایط ممکن انجام می‌شوند.

کورادیکس همچنین هشدار داد:

نوبت دهی هنوز در مراکز رادیولوژی بسیار پیچیده است.

مشخص نیست که چه تعداد بیمار و قرار ملاقات ممکن است تحت تأثیر این حمله قرار گیرند، حمله ای که آخرین موردی است که بخش مراقبت های بهداشتی در فرانسه را تحت تأثیر قرار داده است.

در اوایل این ماه، مجرمان آنچه را که ادعا کردند اطلاعات محرمانه دزدیده شده از بیمارستانی در کن بود را منتشر کردند.

این امر به دنبال حملات متعددی بود که مراکز مراقبت از بیماران را مختل می کرد، از جمله یک حادثه در فوریه که احتمالا عامل به خطر انداختن اطلاعات بیش از 33 میلیون نفر در فرانسه، معادل تقریباً نیمی از جمعیت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید