قابلیت میزخدمت در آنتیویروس سازمانی پادویش
در نسخه پادویش SD در کنار تامین امنیت سازمان، امکان مدیریت منابع و دارایی ها و مدیریت فرآیندهای پشتیبانی را نیز خواهید داشت. نسخه SD مکمل نسخه AM بوده و دارای امکانات بیشتری می باشد. در این محصول علاوه بر بهره برداری از آنتی ویروس، از قابلیت مدیریت پیکربندی (CMDB) شامل اسکن دارایی ها و تغییرات آنها، ارائه گزارشات آماری، تخصیص دارایی، چرخه عمر و محاسبه هزینه ها و همچنین سامانه ITSM و مدیریت دانش شامل تیکتینگ، چارت سازمانی، درخت خدمات، موتور ارجاعات هوشمند و رضایت سنجی از کاربران بهره مند خواهید شد. در این راهکار در صورت استقرار ایجنت آنتی ویروس پادویش در ساختار سازمانی، دیگر نیازی به نصب ایجنت جداگانه جهت استفاده از این نسخه نخواهد بود.
کنسول مدیریتی میز خدمت
- تعریف چارت سازمانی پشتیبانی و کاربران
- تعیین روال ها، قوانین وSLA های پشتیبانی
- تعیین سطوح سلسله مراتبی تایید تیکت ها
- تعریف درخت خدمات و درخواست های تیکت
- تعریف تیم ها و کارشناسان پشتیبانی و پیمانکاران
- ارتباط با سامانه سازمانی و اکتیودایرکتوری جهت واکشی اطلاعات پایه
کنسول یکپارچه تیکتینگ (داشبورد تحت وب)
- ثبت سریع و آسان تیکت ها توسط کلیه کاربران و نقش های تعریف شده
- رضایت سنجی کاربران از خدمات ارائه شده
- ارتباط با بستر ایمیل و پیامک جهت اطلاع رسانی
- بهره گیری از موتور ارجاعات هوشمند با قوانین متنوع (حذف فرآیند زمانبر ارجاع)
- استفاده از SLA های زمانی برای نظارت بر سرعت خدمت رسانی
- استفاده از میزخدمت مرکزی و الگو مرکز تماس برای مشتریان بزرگ
- یکپارچگی Login کاربران با اکتیودایرکتوری و سایر SSO ها
- استفاده از ساختار توزیع شده پشتیبانی برای مشتریان با پراکندگی بالا در سطح کشور
- ارائه گزارشات و شاخص های مختلف از کیفیت و کمیت پشتیبانی تیکت ها
- حذف تمام فرایند های کاغذی و اخذ تاییدها به صورت الکترونیکی
- محاسبه هزینه های پشتیبانی به تفکیک خدمات و تیم های پشتیبانی
کنسول مدیریت دانش (داشبورد تحت وب)
- دسته بندی مطالب، مقالالت و راه حلها براساس درخت رخدادها و درخواست ها
- امکان جستجوی آسان بر اساس متن و کلیدواژه
- امکان استفاده از تصاویر و فایلهای پیوست
- تعریف راه حل برای کاربران نهایی با توجه به نوع مشکل
- امکان ثبت تجربیات موفق کارشناسان جهت ارتقاء سطح علمی
مقایسه ویژگی های پادویش Base و پادویش Corporate
ویژگی ها و قابلیت ها |
Base |
Base-AM |
Base-SD |
Corporate |
Corporate-AM |
Corporate-SD |
---|---|---|---|---|---|---|
محافظت در مقابل پیچیدهترین بدافزارها |
|
|
|
|
|
|
پیشگیری از نشت اطلاعات |
|
|
|
|
|
|
پیشگیری و مسدودسازی حملات تحت شبکه |
|
|
|
|
|
|
سیستم مدیریت مرکزی و یکپارچه |
|
|
|
|
|
|
مدیریت آسیبپذیری سیستمعاملهای سراسر سازمان |
|
|
|
|
|
|
کنترل دسترسی به اینترنت |
|
|
|
|
|
|
مدیریت شبکههای مورد اعتماد |
|
|
|
|
|
|
مدیریت پیکربندی (CMDB) |
|
|
|
|
|
|
سامانه ITSM و مدیریت دانش |
|
|
|
|
|
|