جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آنتی ویروس سازمانی پادویش

آنتی ویروس سازمانی پادویش

شرکت امن‌افزار رایکا با ارائه آنتی‌ویروس قدرتمند پادویش، آماده است تا امنیت سایبری شما را تضمین کند. این آنتی‌ویروس با نسخه‌های متنوع خود، نیازهای مختلف کاربران، از خانگی تا سازمانی را پوشش می‌دهد. ما با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، پادویش را به‌عنوان راهکاری مطمئن در برابر تهدیدات سایبری معرفی می‌کنیم. با پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای، شرکت امن‌افزار رایکا تجربه‌ای امن و بی‌دغدغه را برای حفاظت از سیستم‌ها و اطلاعات شما فراهم می‌کند.

products

معرفی انواع نسخه ها

آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish SD
آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish AM
آنتی ویروس سازمانی پادویش
ضد باج گیر پادویش
آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish EDR
آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish MDR
آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish Ultimate
آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish Corporate
آنتی ویروس سازمانی پادویش
Padvish PMG

مدارک و گواهینامه ها

Group 682
Group 687

اخبار آنتی ویروس پادویش

سوالات متداول

خیر. ضدباج‌گیر پادویش به محض نصب و فعال‌سازی، به صورت خودکار عمل کرده و نیاز به هیچ تنظیم اضافه‌ای ندارد. از آنجاییکه پشتیبان‌ها به روش VSS گرفته می‌شوند، نیازی به تعریف محل ذخیره‌سازی یا کار دیگری ندارید و فقط کافیست مواظب باشید ضدباج‌گیر را غیرفعال نکنید! البته بهتر است پس از نصب روی ضدباج‌گیر خود پسورد تعیین کنید تا غیرفعال کردن آن به سادگی میسر نباشد، ولی حواستان باشد که این پسورد را فراموش نکنید.
همانطور که گفتیم ضدباج‌گیر پادویش از روش VSS برای پشتیبان‌گیری اطلاعات شما استفاده می‌کند. در این روش اطلاعات پشتیبان روی همان درایو ذخیره می‌شوند. مثلا اگر اطلاعات شما روی درایو C باشد، بخشی از درایو(مثلا ۵ درصد از حجم آن) به پشتیبان‌ها اختصاص پیدا می‌کند. از آنجا که پشتیبان‌ها بسیار کم‌حجم هستند همین مقدار برای ذخیره چند هفته نسخه‌های پشتیبان کافیست.
 
جهت دسترسی به پشتیبان‌ها: ۱- روی درایو موردنظر خود (مثلا درایو C) کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. ۲- سپس به برگه Previous Versions رفته و زمان موردنظر خود را انتخاب کرده و گزینه Open را بزنید تا فایل‌های درایو را در زمان بکاپ ببینید. ۳- جهت بازگرداندن فایل بکاپ نیز کافیست آن را از این پنجره به محل موردنظر خود کپی کنید.
 
داده‌بان بخشی از ضدباج‌گیر پادویش است که وظیفه‌اش تهیه پشتیبان‌های سبک، کم‌حجم و سریع از اطلاعات شما می‌باشد. همچنین داده‌بان از حذف این پشتیبان‌ها در اثر حملات بدافزاری جلوگیری می‌کند. علاوه بر اینکه داده‌بان جلوی بدافزارهای باج‌گیر را می‌گیرد، شما می‌توانید از پشتیبان‌های تهیه شده برای برگرداندن اطلاعاتی که به اشتباه حذف شده‌اند یا روی آنها بازنویسی شده است نیز استفاده کنید. یا نسخه‌های قدیمی فایل‌های خود را پیدا کرده و مقایسه کنید.
 
 
ضدباج‌گیر پادویش رفتار باج‌گیرهای اینترنتی را به صورت هوشمند تشخیص داده و از اینکه اطلاعات شما توسط این باج‌گیرها رمز یا تخریب شوند جلوگیری می‌کند. برخلاف ضدویروس‌ها که نیاز به بروزرسانی مداوم دارند، ضدباج‌گیر پادویش این کار را بدون بروزرسانی و به صورت خودکار انجام می‌دهد و حتی توان شناسایی باج‌گیرهایی که در آینده نوشته می‌شوند را نیز دارد! چرا که ضدباج‌گیر پادویش به رفتار این باج‌گیرها حساس است و هیچ باج‌گیری نمی‌تواند بدون رمز کردن اطلاعات شما درخواست پول کند. علاوه براین، ضدباج‌گیر پادویش لایه محافظتی دیگری به اسم داده‌بان نیز دارد که از اطلاعات شما پشتیبان گرفته و جلوی حذف و خراب کردن آن را می‌گیرد.
 
 
 
4047 4628
Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید

فرم درخواست تست محصولات سازمانی پادویش

خواهشمند است جهت خرید محصولات سازمانی پادویش، فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.

فرم درخواست تست محصولات سازمانی کسپرسکی

خواهشمند است جهت خرید محصولات سازمانی کسپرسکی، فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.