جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پایگاه دانش

همکاری امنیت سایبری مسترکارت و اداره پولی سنگاپور

اداره پولی سنگاپور (MAS) و مسترکارت (Mastercard) یک یادداشت تفاهم (MoU) برای افزایش همکاری در امنیت سایبری با هدف تقویت انعطاف‌پذیری سایبری در بخش خدمات مالی در سنگاپور امضا کردند.

هدف این مشارکت راهبردی تقویت بیشتر همکاری 2 طرف در موارد زیر است :

• به اشتراک‌گذاری اطلاعات دوجانبه اطلاعات تهدید سایبری برای افزایش آگاهی موقعیت سایبری در بخش خدمات مالی.
• تجزیه و تحلیل مشترک آخرین تهدیدات سایبری که بر بخش خدمات مالی تأثیر می‌گذارد.
• دیدگاه‌ها و توصیه‌های عملی در مورد اقدامات متقابل احتمالی.
• فعالیت‌های شایستگی، مانند رزمایش‌های مشترک امنیت سایبری، آموزش کارکنان و بازدیدهای مطالعاتی.

وینسنت لوی (Vincent Loy)، دستیار مدیر عامل (تکنولوژی) در اداره پولی سنگاپور، گفت :

«با چشم‌انداز دائماً در حال تحول تهدیدات سایبری و دیجیتالی‌سازی سریع خدمات مالی در سطح جهانی، مشارکت نزدیک دولتی و خصوصی بین عوامل کلیدی بخش مالی برای ایجاد انعطاف‌پذیری سایبری اکوسیستم مالی ضروری است. خوشحال هستم که این تفاهم‌نامه بین اداره پولی سنگاپور و مسترکارت به این نتیجه و ارتقای ظرفیت امنیت سایبری کمک می‌کند. ما مشتاقانه منتظر یک همکاری قوی و پربار بین 2 طرف هستیم.»

آری سارکر (Ari Sarker)، رئیس مسترکارت در آسیا و اقیانوسیه در این خصوص اظهار داشت :

«در میان تشدید تهدیدات سایبری در اقتصاد متصل امروزی، نیاز به امنیت سایبری هرگز به این شدت نبوده است. این دیگر در مورد ایمن کردن یک دستگاه یا یک شبکه نیست، بلکه در مورد ایمن‌سازی کل اکوسیستم امروز و فردا است. این همکاری گامی مهم در این مسیر است و ما خوشحال هستیم که شریک منتخب اداره پولی سنگاپور هستیم. با هم‌افزایی منابع و تخصص خود، تعهد مشترک خود را در جهت ایمن‌سازی اکوسیستم مالی و افزایش انعطاف‌پذیری سایبری در سنگاپور و فراتر از آن ادامه خواهیم داد.»

اداره پولی سنگاپور، بانک مرکزی و تنظیم کننده مالی یکپارچه سنگاپور است و به عنوان یک بانک مرکزی، رشد اقتصادی پایدار و غیر تورمی را از طریق اجرای سیاست پولی و نظارت و تحلیل دقیق اقتصاد کلان ترویج می‌کند.

نرخ ارز، ذخایر خارجی رسمی و نقدینگی در بخش بانکی سنگاپور را مدیریت می‌کند.

اداره پولی سنگاپور به عنوان یک ناظر مالی یکپارچه عنوان کرد که بخش خدمات مالی سالم را از طریق نظارت محتاطانه خود بر همه مؤسسات مالی در این کشور شامل بانک‌ها، بیمه‌ها، واسطه‌های بازار سرمایه، مشاوران مالی و زیرساخت‌های بازار مالی تقویت می‌کند؛ همچنین مسئول بازارهای مالی خوب، رفتار صحیح و آموزش سرمایه‌گذاران است. اداره پولی سنگاپور همچنین با صنعت مالی همکاری می‌کند تا این کشور را به عنوان یک مرکز مالی بین‌المللی پویا معرفی کند. و همچنین توسعه زیرساخت‌ها، پذیرش فناوری و ارتقای مهارت‌ها در صنعت مالی را تسهیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید